Marka CeraVe po raz pierwszy z kampanią na Spotify
Marka kosmetyczna CeraVe promuje się na Spotify, wykorzystując siłę muzyki do budowania świadomości w kategorii pielęgnacji ciała. To część szeroko zakrojonych działań obejmujących także YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz OOH (outdoor).

Kluczowym elementem kampanii jest piosenka „Hey It’s Me”, która w lekki i angażujący sposób podkreśla skuteczność produktów marki CeraVe. Jest nawiązaniem do reklamy telewizyjnej CeraVe, zaczynającej się od słów „Hej to ja, Twoja sucha skóra” - reklamy, która w USA stała się wręcz legendarna. Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker.
Marka CeraVe postawiła na Spotify, by wykorzystać format muzyczny i precyzyjne targetowanie. Kampania obejmuje dwa formaty audio – osobne dla kobiet i mężczyzn, dopasowane do ich preferencji muzycznych i zachowań na platformie, oraz format Overlay Mobile, który zapewnia szeroką widoczność kampanii.
- Strategia targetowania w kampanii marki CeraVe na Spotify została zaprojektowana z myślą o zwiększeniu dotarcia do wybranych segmentów odbiorców. Zastosowaliśmy dopasowane formaty audio, kierowane osobno do kobiet i mężczyzn, bazując na ich zainteresowaniach muzycznych, playlistach oraz segmentach behawioralnych. Dodatkowo, format Overlay Mobile, skierowany do szerokiej grupy użytkowników, zapewnia maksymalizację zasięgu i widoczności kampanii. Dzięki takim działaniom skutecznie łączymy szeroką ekspozycję z precyzyjnym dotarciem do kluczowych grup docelowych – mówi Weronika Roszkowska, client partner, Aleph Group.
Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker, a działania na Spotify realizowane są we współpracy z Aleph Group. Kampania potrwa do końca marca.
Dołącz do dyskusji: Marka CeraVe po raz pierwszy z kampanią na Spotify