„Szczepię, bo kocham” w kampanii szczepień przeciwpneumokokowym
Wśród rodziców i lekarzy rozpoczęła się kampania promująca szczepienia dzieci przeciw chorobom pneumokokowym. Akcję pod hasłem „Szczepię, bo kocham” przygotowały i realizują Just Health Club i Media Concept.
Startująca właśnie druga edycja kampanii szczepień dzieci przeciw chorobom pneumokokowym ma na celu popularyzację tej formy ochrony wśród lekarzy i rodziców. Akcja pod hasłem „Szczepię, bo kocham” obala mity i fałszywe informacje na temat skuteczności i bezpieczeństwa tych szczepień.
W ramach działań rozpowszechniane są materiały edukacyjne: poradniki, ulotki i plakaty. Kampanię na zlecenie firmy Pfizer przygotowały agencja reklamowa Just Health Club (strategia i kreacja) oraz dom mediowy Media Concept (realizacja).
Marketing
Dołącz do dyskusji: „Szczepię, bo kocham” w kampanii szczepień przeciwpneumokokowym
wolności
decydowania w kwestii szczepień i ochrony dzieci przed negatywnymi
odczynami poszczepiennymi (NOP) poprzez pozostawienie rodzicom wyboru
szczepionki, szczepienia (lub rezygnacji z nich), stworzenie sprawnego
systemu rejestracji NOP i egzekwowania od lekarzy wypełniania formularzy
NOP, do czego są prawnie zobowiązani.
PETYCJA WS.ZMUSZANIA RODZICÓW I DZIECI DO SZCZEPIEŃ I OCHRONY DZIECI
PRZED ODCZYNAMI POSZCZEPIENNYMI
http://www.petycje.pl/7000
Po więcej informacji na ten temat zapraszam na działające od kilku lat
forum www.szczepienia.org.pl i niedawno powstałego Ogólnopolskiego
Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach „STOP NOP” (strona na razie w
budowie - zapraszamy wkrótce)