„Świat według Kiepskich” przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 2,31 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrał walkę o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 11,2 mln zł.
Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” (emitowany w okresie od 5 września do 28 listopada br.) oglądało średnio 2,31 mln widzów, co przełożyło się na 14,88 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 17,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polsatu emitowany był w środy o godz. 20.00.
Polsat w czasie emisji „Świata według Kiepskich” przegrał rywalizację o widza z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie zdecydowanym liderem była TVP2, która emitowała serial „Barwy szczęścia” i miała wtedy 23,39 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu uplasowała się TVN (końcówka „Uwagi!”, serial „Na Wspólnej”; 17,67 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Sport” i „Prognoza pogody”; 15,52 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat zajmuje trzecie miejsce, wygrywając z TVP1.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 3636948 | 23,39% | 18,87% |
TVN | 2747483 | 17,67% | 17,65% |
TVP1 | 2412655 | 15,52% | 13,61% |
Polsat-Świat według Kiepskich | 2313198 | 14,88% | 17,52% |
Wpływy z reklam przy emisji jesiennego sezonu „Świata według Kiepskich” wyniosły 11,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” przegrał z konkurencją. 11,2 mln zł z reklam