SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strony Mediów Regionalnych rok po roku: milion RU więcej

Serwisy internetowe Mediów Regionalnych we wrześniu br. miały około miliona użytkowników więcej niż rok wcześniej. Które zyskały najbardziej, a które straciły na zasięgu?

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że najpopularniejszym serwisem Mediów Regionalnych jest echodnia.eu, które we wrześniu zanotował prawie 550 tys. użytkowników i ponad 18 mln odsłon. Po ponad 500 tys. real users miały jeszcze trzy strony, przy czym poziomu 10 mln odsłon mie osiągnął żaden. Pod względem czasu spędzanego przez przeciętnego użytkownika też najlepszy wynik osiągnęło echodnia.eu, natomiast niewiele gorsze zanotowały gk24.pl, gazetalubuska.pl i poranny.pl  

>>> Megapanel z września: Facebook i Gazeta.pl przed NK.pl, Google i Interia w górę

TOP20 serwisów Mediów Regionalnych we wrześniu br. (Megapanel PBI/Gemius)
lp. serwis użytkownicy (real users) odsłony krajowe ogółem średnia liczba odsłon na użytkownika czas [godz] średni czas na użytkownika [godz:min:s] udział użytkowników odsłony krajowe mobile
1 wspolczesna.pl 549 392 4 630 972 7,90 59521,18 00:06:30 11,57% 34 892
2 echodnia.eu 544 983 18 381 841 32,35 237071,21 00:26:06 11,48% 154 497
3 dziennikwschodni.pl 528 305 6 783 051 12,28 115115,90 00:13:04 11,13% 74 948
4 pomorska.pl 510 628 7 242 370 13,38 105670,82 00:12:25 10,76% 77 160
5 nowiny24.pl 470 358 8 455 176 16,63 132258,54 00:16:52 9,91% 87 277
6 mmszczecin.pl 416 664 1 972 518 4,41 26351,01 00:03:48 8,78% 25 238
7 gazetalubuska.pl 338 335 7 888 355 21,92 112804,84 00:20:00 7,13% 71 406
8 regiomoto.pl 334 521 1 911 143 5,39 18997,91 00:03:24 7,05% 12 778
9 nto.pl 328 575 7 160 306 18,88 96686,27 00:17:39 6,92% 55 804
10 gp24.pl 314 318 5 896 971 17,54 99653,03 00:19:01 6,62% 66 534
11 poranny.pl 303 008 6 693 172 21,04 102219,59 00:20:14 6,38% 58 859
12 mmpoznan.pl 280 172 1 510 515 5,23 14374,48 00:03:05 5,90% 17 967
13 mmwroclaw.pl 261 335 1 117 066 4,04 10903,80 00:02:30 5,51% 17 394
14 gs24.pl 250 116 4 487 120 16,78 66409,97 00:15:56 5,27% 54 744
15 regiodom.pl 196 170 915 067 4,35 11810,62 00:03:37 4,13% 3 703
16 regiopraca.pl 191 600 1 307 957 6,53 11595,50 00:03:38 4,04% 7 447
17 mmlublin.pl 190 096 900 544 4,55 9715,93 00:03:04 4,00% 8 364
18 gk24.pl 182 489 4 198 993 21,71 63805,40 00:20:59 3,84% 43 553
19 strefaimprez.pl 179 182 627 502 3,34 4947,00 00:01:39 3,77% 5 335
20 sweetdeal.pl 177 670 - - - - 3,74% -


W skali roku cztery najpopularniejsze serwisy Mediów Regionalnych przekroczyły poziom 500 tys. real users, przy czym wspolczesna.pl zanotowała jednocześnie prawie 400 tys. odsłon mniej. Na nowiny24.pl (stronie podkarpackiego dziennika „Nowiny”) wykonano ponad półtora miliona odsłon więcej, na gs24.pl (stronie „Głosu Szczecińskiego) - prawie półtora miliona więcej, a na mmszczecin.pl i nto.pl (stronie „Nowej Trybuny Opolskiej”) - po ponad milion więcej.

Spory wzrost odwiedzalności zanotowały strony z grupy Mediów Regionalnych, które we wrześniu ub.r. już działały, ale jeszcze nie zostały uwzględnione w Megapanelu. Natomiast uruchomiony niecały rok temu serwis zakupów grupowych Sweetdeal.pl - nieobjęty audytem site-centric - zyskał prawie 180 tys. użytkowników (zobacz szczegółowe zestawienie serwisów social shoppingowych).

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2011 roku


TOP20 serwisów Mediów Regionalnych rok po roku (Megapanel PBI/Gemius)
lp. serwis IX 2011 IX 2010
real users odsłony czas real users odsłony czas
1 wspolczesna.pl 549 392 4 630 972 00:06:30 431 225 5 023 771 00:11:05
2 echodnia.eu 544 983 18 381 841 00:26:06 491 575 17 726 195 00:28:43
3 dziennikwschodni.pl 528 305 6 783 051 00:13:04 464 151 6 405 284 00:17:15
4 pomorska.pl 510 628 7 242 370 00:12:25 463 897 6 411 057 00:14:04
5 nowiny24.pl 470 358 8 455 176 00:16:52 389 684 6 803 883 00:20:38
6 mmszczecin.pl 416 664 1 972 518 00:03:48 268 669 959 148 00:03:41
7 gazetalubuska.pl 338 335 7 888 355 00:20:00 404 838 7 153 487 00:19:15
8 regiomoto.pl 334 521 1 911 143 00:03:24 - - -
9 nto.pl 328 575 7 160 306 00:17:39 377 904 6 091 812 00:17:04
10 gp24.pl 314 318 5 896 971 00:19:01 254 792 5 697 149 00:28:12
11 poranny.pl 303 008 6 693 172 00:20:14 301 029 5 864 045 00:20:08
12 mmpoznan.pl 280 172 1 510 515 00:03:05 225 657 586 708 00:02:10
13 mmwroclaw.pl 261 335 1 117 066 00:02:30 102 898 326 187 00:03:05
14 gs24.pl 250 116 4 487 120 00:15:56 239 222 3 097 925 00:14:41
15 regiodom.pl 196 170 915 067 00:03:37 - - -
16 regiopraca.pl 191 600 1 307 957 00:03:38 - - -
17 mmlublin.pl 190 096 900 544 00:03:04 111 667 444 435 00:03:43
18 gk24.pl 182 489 4 198 993 00:20:59 222 866 4 472 921 00:21:16
19 strefaimprez.pl 179 182 627 502 00:01:39 - - -
20 sweetdeal.pl 177 670 - - - - -


Zdecydowaną większość stron Mediów Regionalnych stanowią serwisy informacyjne i publicystyczne. W ciągu roku ich miesięczna odwiedzalność wzrosła o około milion użytkowników, ponad 10 milionów odsłon i ponad 4 punkty procentowe zasięgu.

>>> Internet mobilny: WP z Orange wyprzedzają Onet

Serwisy Mediów Regionalnych w ciągu roku (Megapanel PBI/Gemius)
kategoria Informacje i publicystyka
  real users odsłony zasięg
IX 2010 3 464 409 77 879 278 19,43%
X 2010 3 503 532 83 702 882 19,21%
XI 2010 4 141 387 112 552 513 22,70%
XII 2010 3 513 741 89 652 612 19,19%
I 2011 3 623 565 112 875 052 19,89%
II 2011 3 395 872 89 851 538 18,33%
III 2011 3 919 671 90 739 481 20,98%
IV 2011 3 975 954 96 278 346 20,91%
V 2011 4 130 288 110 256 035 21,87%
VI 2011 3 863 295 86 311 253 20,43%
VII 2011 4 051 993 97 859 865 21,57%
VIII 2011 4 145 801 100 017 486 22,14%
IX 2011 4 468 416 91 733 596 23,75%


 

Dołącz do dyskusji: Strony Mediów Regionalnych rok po roku: milion RU więcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
q
brawo
0 0
odpowiedź
User
klarkkent
Niech MR zwolnią jeszcze więcej dziennikarzy, a stosunek pracownika do dyrektora wynosi 1/2, to wtedy na pewno będzie jeszcze lepiej... szkoda, że nie ma żadnego badania nt. treści w portalach, bo wtedy szanowne portale MR zostały by zmiażdżone.
0 0
odpowiedź
User
XDCG

nfl jerseys suppliersGeneric valium
wholesale coach bags Latest discount
coach handbags outletFrom the Heart of
coach outlet Cheap xanax pills
coach outlet online cheap generic viagra
designer bagsPerfect design
wholesale designer handbagswholeslae
coach outlet online buy adderall discount
coach handbags on sale The most popular
suppliers Not the same feeling
nfl jerseys from china online tramadol


0 0
odpowiedź