Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Interia.pl osiągnęła wiosną br. rekordową liczbę użytkowników i odsłon głównie dzięki włączeniu do swojej domeny serwisu Tipy.pl i wzrostowi statystyk Czaterii po przejściu w Megapanelu na nową definicję odsłony. - Wzmocniliśmy redakcję, Uporządkowaliśmy portfolio mobilne i wprowadziliśmy nową politykę działań w wyszukiwarce - wylicza rzeczniczka portalu.
Interia.pl pod koniec ub.r. i w pierwszych miesiącach br. osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności. W ub.r. portal notował zazwyczaj 7-7,5 mln użytkowników miesięcznie, a do listopada ub.r. - od 690 mln do 800 mln odsłon. W grudniu liczba odsłon podskoczyła do 872 mln, w styczniu br. - 955 mln, a w marcu - rekordowe jak dotąd 974 mln. W styczniu i lutym portal zanotował po 7,7-7,8 mln użytkowników, a w marcu miał ich już 8,7 mln, a w kwietniu - 8,5 mln.
Średni czas korzystania z Interii przez każdego odwiedzającego przez miesiąc wynosił od 3 do 4 godzin. Natomiast liczba krajowych odsłon mobilnych wzrosła z ok. 80-90 mln w pierwszych miesiącach ub.r. do 120-140 mln rok później.
Interia osiągnęła tak duże wzrosty jako jedyny z czterech największych portali, co analizowaliśmy szczegółowo miesiąc temu.
Interia.pl w 2014 i 2015 roku | |||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
okres | real users | odsłony ogółem | krajowe odsłony mobilne | czas na RU [godz:min:s] | zasięg |
I 2014 | 7 518 832 | 799 989 535 | 84 190 577 | 03:50:33 | 35,59% |
II 2014 | 6 966 370 | 719 315 584 | 76 386 985 | 03:43:16 | 32,64% |
III 2014 | 7 049 701 | 790 706 227 | 91 084 937 | 03:58:16 | 32,70% |
IV 2014 | 7 043 293 | 691 307 454 | 82 462 188 | 03:31:14 | 32,63% |
V 2014 | 7 280 521 | 732 573 337 | 87 762 354 | 03:34:17 | 33,62% |
VI 2014 | 7 465 457 | 716 416 591 | 88 068 730 | 03:27:48 | 34,43% |
VII 2014 | 7 569 454 | 733 074 731 | 97 239 553 | 03:19:29 | 34,60% |
VIII 2014 | 7 304 408 | 708 843 354 | 99 444 090 | 03:19:30 | 33,35% |
IX 2014 | 7 089 686 | 710 674 549 | 99 824 393 | 03:41:59 | 32,58% |
X 2014 | 7 168 010 | 719 814 118 | 99 429 291 | 03:46:37 | 33,28% |
XI 2014 | 7 310 264 | 800 709 279 | 99 880 078 | 03:33:31 | 34,08% |
XII 2014 | 7 557 608 | 871 916 979 | 107 548 374 | 03:24:25 | 35,13% |
I 2015 | 7 826 259 | 955 027 077 | 130 559 330 | 03:38:04 | 36,13% |
II 2015 | 7 738 263 | 874 863 632 | 120 547 029 | - | 35,73% |
III 2015 | 8 712 597 | 974 322 230 | 140 364 598 | 03:17:39 | 40,23% |
IV 2015 | 8 527 664 | 924 441 865 | 140 878 184 | 03:03:36 | 39,37% |
Na Interii najwięcej ruchu generują strona główna oraz sekcja społecznościowa. W kwietniu br. stronę główną odwiedziło 3,97 mln internautów (46,6 proc. wszystkich użytkowników portalu), którzy wykonali 243,85 mln odsłon (26,4 proc. wszystkich), a dział komunikacji i społeczności - 3,6 mln użytkowników i 344,37 mln odsłon (to 42,3 proc. i 37,2 proc. ogółu).
Po ok. 2,8 mln internautów skorzystało z sekcji informacyjnej i kobiecej, a 2,06 mln z działu rozrywkowego, w którym wygenerowali 133,3 mln odsłon, czyli więcej niż w dwóch powyższych.
Najpopularniejsze sekcje portalu Interia.pl w kwietniu 2015 roku | |||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
serwis | real users | odsłony ogółem | krajowe odsłony mobilne | czas na RU [godz:min:s] | zasięg |
strona główna | 3 973 532 | 243 850 251 | 33 518 691 | 01:00:32 | 18,35% |
komunikacja i społeczności | 3 604 903 | 344 369 768 | 43 641 347 | 04:59:03 | 16,64% |
informacje | 2 831 977 | 71 556 196 | 19 198 524 | 00:22:03 | 13,08% |
kobieta | 2 781 209 | 37 852 774 | 7 703 160 | 00:08:05 | 12,84% |
rozrywka | 2 063 990 | 133 339 306 | 18 426 294 | 00:25:42 | 9,53% |
motoryzacja | 1 557 591 | 14 271 560 | 2 687 311 | 00:16:59 | 7,19% |
biznes, finanse, gospodarka | 1 281 560 | 25 597 594 | 4 082 786 | 00:20:58 | 5,92% |
sport | 978 537 | 28 305 625 | 6 301 398 | 00:25:12 | 4,52% |
facet | 919 264 | 7 127 380 | 2 647 654 | 00:07:29 | 4,24% |
komputery i technologia | 815 494 | 5 881 795 | 1 474 686 | 00:06:59 | 3,77% |
cały portal | 8 527 664 | 924 441 865 | 140 878 184 | 03:03:36 | 39,37% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Zobaczcie jakie reklamy biorą na główną portale a zobaczycie w jakiej są kondycji finansowej :-)