Streetcom ponownie dla marki Purina
Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla marki jedzenia dla zwierząt Purina Pro Plan Sterilised (Nestle Polska).

Streetcom realizuje dla Puriny działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki Purina jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop. Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom.
Zobacz: Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One
Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek Purina Pro Plan oraz Purina One, z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.
Dołącz do dyskusji: Streetcom ponownie dla marki Purina