Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyjęło trzy nowe agencje, ma ich łącznie 37
Nowymi członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations zostały Cook Communications, Prime Time PR i Winstone. SAPR po roku działalności ma w swoich szeregach 37 członków.
Agencja Cook Communications powstała w 2003 roku i świadczy pełen zakres usług w obszarach PR korporacyjnego, konsumenckiego, finansowego oraz relacji inwestorskich. Założona i zarejestrowana w Wielkiej Brytanii przez Joe Cooka, dziś prowadzi działalność w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Sofii i Bukareszcie oraz posiada przedstawicielstwa w Brukseli i w Wiedniu. Polskim oddziałem kieruje Annie Jaroszewicz.
Prime Time PR to krakowska agencja, która działa od 2011 roku, świadcząc usługi PR m.in. na rzecz budowy pozytywnego wizerunku firm z branży nieruchomości, głównie deweloperów mieszkaniowych. Firma oferuje również kompleksową obsługę mediów społecznościowych, wsparcie podczas kryzysów a także tworzenie identyfikacji wizualnej marki. na czele firmy stoi Anna Gumowska.
Warszawska agencja Winstone, podobnie jak Prime Time PR, działa na rynku od 10 lat. Specjalizuje się w zarządzaniu kryzysami wizerunkowymi i w komunikacyjnym doradztwie strategicznym. Zajmuje się też medialną osłoną sporów prawnych i wizerunkowych, wsparciem w trudnych negocjacjach biznesowych, tworzeniem strategii komunikacji, walką ze stereotypami wizerunkowymi i odbudową wizerunku po kryzysie. Jej założycielem jest Szymon Milczanowski.
Rok Stowarzyszenia Agencji Public Relations
SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych.
- Bardzo poważnie potraktowaliśmy przyjętą rok temu misję odpowiedzialnego zaktywizowania sektora usług PR w Polsce i odbudowy jego udziału w życiu całej branży public relations w naszym kraju. Dziś widać jak ten pozytywny przekaz trafił na podatny grunt w całej Polsce, skoro akces do tej idei zgłosiło w ciągu roku aż 37 agencji z różnych części kraju – od Sudet przez Wrocław, Katowice, Kraków, Rzeszów i Lublin po Olsztyn i Poznań. A mamy kolejne zgłoszenia - powiedział prof. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu SAPR.
W pierwszym roku działalności SAPR zorganizował konkurs branżowy PR Wings czy zainicjował przyznawanie Nagrody im. Andrzeja Stolarczyka, którą co roku będą wyróżniane osoby szczególnie zasłużone dla branży PR.W planach na kolejne miesiące są m.in. katalog Standardów Profesjonalnych PR, rozszerzenie analizy rynku PR oraz inicjatywa, które bezpośrednio wspierać będzie biznes agencji zrzeszonych w SAPR.
SAPR zrealizował w pierwszym roku swej działalności także wiele innych aktywności, jak współpraca z uczelniami, partnerstwo w kongresach i konferencjach, promowanie i obrona zasad etycznych w branży. Na ukończeniu jest realizacja nowej książki, która będzie swoistą „instrukcją obsługi agencji PR”. Planowana jest kolejna książka podręcznikowa. Trwają prace nad Olimpiadą PR skierowaną do uczniów liceów, a także nad innymi akcjami edukacyjnymi dotyczącymi public relations.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyjęło trzy nowe agencje, ma ich łącznie 37