SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Stop agresji'

Agencja TBWA na zlecenie Komitetu Ochrony Praw Dziecka (KOPD) przygotowała kampanię promującą akcję społeczną "Agresja zabija".

Celem kampanii jest uwrażliwienie odbiorców na fakt istnienia w życiu codziennym agresji, zarówno fizycznej jak i mentalnej. Kampania, która rozpoczyna się pod koniec sierpnia, zainicjowana została przez posłankę, Przewodniczącą Zarządu Krajowego KOPD, Mirosławę Kątną.

             

Layouty prasowe początkowo ukażą się na łamach Gazety Wyborczej, w dodatku Sport, w dzienniku Metro oraz w tygodniku Wprost. Kampania skierowana jest do szerokiego grona społeczeństwa, a szczególnie rodziców, nauczycieli, a także polityków. Celem akcji jest również napiętnowanie zachowań agresywnych w życiu codziennym (szkole, domu rodzinnym) i pod każdą postacią. W Polsce problem dotyczy głównie agresji wobec dzieci, które są najbardziej bezbronnymi ofiarami.

"Potrzeba zorganizowania kampanii o takiej właśnie tematyce wynika z faktu, iż problem agresji jest wszechobecny. Niestety spotykamy się z nią zbyt często. Dzięki tej kampanii chcemy włączyć się w dyskusję społeczną, jaka toczy się obecnie wokół tego problemu" - przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.

Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją pozarządową działającą od ponad dwudziestu lat na rzecz dzieci i ich rodzin. Głównych jej celem jest ochrona praw i interesów dzieci. Zajmuje się nie tylko leczeniem, ale i profilaktyką m.in. udziela bezpłatnie porad prawnych i psychologicznych.

Cel kampanii: akcja społeczna "Agresja zabija"
Klient: Komitet Ochrony Praw Dziecka
Przedstawiciel klienta: Magdalena Stachowiak
Agencja: TBWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek
Art director: Joanna Malik, Basia Frączyk
Copywriter: Tomek Ptak
Media: prasa
Czas trwania: sierpień - październik.

Dołącz do dyskusji: 'Stop agresji'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl