Stokrotka z akcją lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy"
Sieć supermarketów Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne Nutrifresh. Akcję przygotowano we współpracy z TCC Retail Marketing.
Aby wziąć w udział w akcji, należy zrobić zakupy w sklepach Stokrotka za minimum 25 zł lub jej wielokrotność. Za każde wydane 25 złotych klient dostanie jeden znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh będzie można kupić za symboliczny 1 grosz.
Na klientów czekają pojemniki próżniowe lub z przegródkami, wielofunkcyjna miarka oraz zestaw do krojenia owoców i warzyw.
Wydawanie znaczków potrwa od 28.03.2019 r. do 13.08.2019 r., a odbieranie produktów promocyjnych - do 21.08.2019 r.
Autorem konceptu kampanii jest lider marketingu lojalnościowego, TCC Retail Marketing.
Dołącz do dyskusji: Stokrotka z akcją lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy"