Sting "rozkręcił" moje.polskieradio.pl
W ciągu ostatnich trzech miesięcy potroiła się liczba osób korzystających z internetowych kanałów tematycznych Polskiego Radia.
Prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński tłumaczy, że to głównie zasługa akcji promocyjnych strony moje.polskieradio.pl na antenach Jedynki i Trójki. Duże znaczenie miał zwłaszcza ostatni koncert z udziałem Stinga.
- Koncert promujący moje.polskieradio.pl dał efekt piorunujący, ponieważ zwiększyliśmy dwukrotnie słuchalność stacji Polskiego Radia na stronie moje.polskieradio.pl - powiedział prezes Hasiński.
Andrzej Mietkowski, który kieruje portalem Polskiego Radia, dodaje, że po ostatnim koncercie "klikalność" wzrosła do 85 tysięcy w ciągu jednego dnia.
- To jest moim zdaniem również sygnał, że cała ta platforma jest świetnym przedsięwzięciem wymagającym stałego napędzania promocyjnego - powiedział Mietkowski.
Jego zdaniem, największym atutem tego projektu jest to, że każdy może znaleźć dla siebie coś atrakcyjnego.
Projekt Polskiego Radia moje.polskieradio.pl to kilkadziesiąt kanałów tematycznych w internecie, bazujących na zasobach publicznej radiofonii. Strona moje.polskieradio.pl jest podzielona na dwie kategorie: 'Słowo" i "Muzyka".
Wśród kilkudziesięciu kanałów znajdują się między innymi Polskie Radio 24 - informacyjne radio internetowe, "Zabawy z językiem", "Zapiski ze współczesności", "Kosmos", "Klub odkrywców", "Koncerty w Trójce", "Przeboje Lata z Radiem" czy "Wywiady" przeprowadzone przez znanych dziennikarzy Polskiego Radia.
Dołącz do dyskusji: Sting "rozkręcił" moje.polskieradio.pl