Starcom Polska obronił obsługę mediową ZT Kruszwica
Dom mediowy Starcom Polska (należy do Publicis Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową ZT Kruszwica, pokonując w nim MediaCom, OMD i MullenLowe Mediahub. Tym samym obronił budżet marketera, z którym współpracuje od 10 lat.

Firma ZT Kruszwica, właściciel takich marek jak m.in.: Kujawski, Oliwier, Smakowita i Finuu, zakończyła przetarg na obsługę swoich działań marketingowych w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu wszystkich mediów. Zwycięzcą została agencja Starcom Polska.
Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską IAM, rozpoczęły się w maju br. Oprócz Starcomu wzięły w nich udział domy mediowe MediaCom Warszawa, OMD oraz MullenLowe Mediahub. Do finałowego etapu zakwalifikowały się agencje Starcom oraz MullenLowe Mediahub.
- Starcom potwierdził, że dogłębnie rozumie nasz biznes, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej jakości merytorycznej przedstawionych nam strategii. Przy podejmowaniu decyzji duże znaczenie miały również: zaangażowanie zespołu, który dla nas pracuje oraz zaproponowane nam warunki handlowe - uzasadnia Rafał Wadlewski, dyrektor marketingu w ZT Kruszwica.
Decyzja ZT Kruszwica o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację dziesięcioletniej współpracy między firmami.
Dołącz do dyskusji: Starcom Polska obronił obsługę mediową ZT Kruszwica