„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
W 2019 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Zyskało tylko „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w 2019 roku względem 2018 roku zmniejszyła się o 7,10 proc. i wyniosła 441 955 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,41 proc. do 308 326 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 199 281 egz., po spadku o 1,50 proc.
Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który zajął szóstą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w ub.r. wyniósł 134 353 egz., po spadku o 8,16 proc.
W grudniu 2019 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 407 698 egz., po spadku w porównaniu do grudnia 2018 roku o 6,45 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (298 483 egz.; do góry o 1,66 proc.), a trzecie - do „Rewii” (182 276 egz.; + 1,84 proc. - największy wzrost w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej