Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „In Style”, zaś najwięcej stracił „Joy”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 157 317 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 17,20 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 96 096 egz., po spadku o 6,82 proc.
Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego majowego wydania wyniosła 76 050 egz.
Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na dziesiątym miejscu z wynikiem na poziomie 62 499 egz.
Największy wzrost udziału odnotował „In Style” (Grupa Burda), który zajął 11. miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 15,48 proc. do 52 707 egz.
Z kolei najwięcej - 34,54 proc. - stracił „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 72 104 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na czwarte.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 946 | 158 765 | 157 317 | 299 912 | 191 238 | 190 004 |
Avanti | 159 536 | 96 444 | 96 096 | 185 000 | 103 491 | 103 125 |
Women’s Health | 150 500 | 76 050 | 76 050 | - | - | - |
Joy | 160 000 | 83 204 | 72 104 | 160 000 | 110 151 | 110 151 |
Zwierciadło | 140 000 | 72 866 | 71 851 | 147 000 | 84 353 | 84 353 |
Glamour | 114 896 | 71 337 | 71 337 | 140 000 | 98 977 | 98 977 |
Wysokie Obcasy Extra | 148 000 | 75 481 | 66 440 | 141 400 | 86 749 | 80 953 |
Pani | 134 994 | 66 204 | 66 004 | 139 997 | 73 126 | 72 976 |
Cosmopolitan | 160 000 | 63 547 | 63 547 | 160 000 | 92 905 | 92 905 |
Uroda Życia | 158 055 | 64 499 | 62 499 | - | - | - |
In Style - Edycja Polska | 110 000 | 52 707 | 52 707 | 95 000 | 45 643 | 45 643 |
Hot Moda | 120 000 | 51 880 | 51 880 | 130 000 | 57 793 | 57 793 |
Elle | 103 990 | 53 786 | 51 786 | 105 000 | 60 751 | 58 751 |
Harpers Bazaar | 58 500 | 24 713 | 24 613 | 59 720 | 30 937 | 30 937 |
Shape | 50 000 | 22 748 | 22 748 | 38 000 | 21 910 | 21 910 |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,59 proc.) pochwalić się mógł magazyn „In Style”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 27,85 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 946 | 158 765 | 157 317 | 289 954 | 219 430 | 218 034 |
Avanti | 159 536 | 96 444 | 96 096 | 176 300 | 116 914 | 116 556 |
Women’s Health | 150 500 | 76 050 | 76 050 | 150 180 | 85 540 | 85 540 |
Joy | 160 000 | 83 204 | 72 104 | 160 000 | 67 926 | 61 806 |
Zwierciadło | 140 000 | 72 866 | 71 851 | 152 015 | 73 390 | 72 375 |
Glamour | 114 896 | 71 337 | 71 337 | 110 000 | 53 257 | 53 257 |
Wysokie Obcasy Extra | 148 000 | 75 481 | 66 440 | 130 000 | 78 386 | 69 233 |
Pani | 134 994 | 66 204 | 66 004 | 134 989 | 67 894 | 67 694 |
Cosmopolitan | 160 000 | 63 547 | 63 547 | 160 000 | 82 110 | 82 110 |
Uroda Życia | 158 055 | 64 499 | 62 499 | 165 000 | 70 894 | 69 694 |
In Style - Edycja Polska | 110 000 | 52 707 | 52 707 | 96 600 | 38 872 | 38 872 |
Hot Moda | 120 000 | 51 880 | 51 880 | 120 000 | 47 413 | 47 413 |
Elle | 103 990 | 53 786 | 51 786 | 96 000 | 46 026 | 44 026 |
Harpers Bazaar | 58 500 | 24 713 | 24 613 | 58 500 | 24 918 | 24 918 |
Shape | 50 000 | 22 748 | 22 748 | 38 000 | 21 031 | 21 031 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem