„Zwierciadło” zdecydowanym liderem sprzedaży w IV kwartale, zwiększa przewagę nad „Twoim Stylem”
W czwartym kwartale 2023 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocniło się „Zwierciadło”, które zwiększyło przewagę nad „Twoim Stylem”. Magazyn Wydawnictwa Zwierciadło znalazł się także na czele e-wydań - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w czwartym kwartale 2023 roku było „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik wyniósł 90 853 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Było to o 1,06 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 79 619 egz., zajął magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł odnotował stratę wynoszącą 11,26 proc. Z analizy danych miesięcznych wynika, że „Twój Styl” przegrał ze „Zwierciadłem” w każdym miesiącu.
W ujęciu danych kwartalnych „Zwierciadło” na czele sprzedaży znalazło się po raz trzeci w historii. Po raz pierwszy było to w czwartym kwartale 2022 roku, a drugi - w pierwszym kwartale ub.r.
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w czwartym kwartale ub.r. na poziomie 36 665 egz., po spadku o 17,35 proc. - największym w zestawieniu.
Dalej uplasowały się: „Pani” (30 371 egz.; do góry o 2,03 proc.), „Elle” (24 552 egz.; - 14,50 proc.) i „Glamour” (16 427 egz.; - 12,97 proc.).
Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 278 487 egz. Była o 7,58 proc. niższa niż w czwartym kwartale 2022 roku.
„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań
W czwartym kwartale 2023 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 9 182 egz.).
Drugi był „Twój Styl” (1 762 egz.), a trzecia - „Pani” (342 egz.).
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Zwierciadło” zdecydowanym liderem sprzedaży w IV kwartale, zwiększa przewagę nad „Twoim Stylem”
Ś𝐑𝐄𝐃𝐍𝐈𝐀 𝐒𝐏𝐑𝐙𝐄𝐃𝐀Ż 𝐌𝐈𝐄𝐒𝐈Ę𝐂𝐙𝐍𝐈𝐊Ó𝐖 𝐋𝐔𝐊𝐒𝐔𝐒𝐎𝐖𝐘𝐂𝐇 𝐃𝐑𝐔𝐊𝐎𝐖𝐀𝐍𝐘𝐂𝐇
𝐓𝐘𝐓𝐔Ł.........𝟐𝟎𝟐𝟐𝐐𝟏...𝟐𝟎𝟐𝟐𝐐𝟐...𝟐𝟎𝟐𝟐𝐐𝟑...𝟐𝟎𝟐𝟐𝐐𝟒...𝟐𝟎𝟐𝟑𝐐𝟏...𝟐𝟎𝟐𝟑𝐐𝟐...𝟐𝟎𝟐𝟑𝐐𝟑...𝟐𝟎𝟐𝟑𝐐𝟒
𝐓𝐰ó𝐣𝐒𝐭𝐲𝐥........𝟗𝟐𝟓𝟔𝟖......𝟖𝟏𝟏𝟗𝟐......𝟖𝟗𝟖𝟗𝟖......𝟖𝟖𝟗𝟕𝟓......𝟕𝟓𝟏𝟕𝟔......𝟖𝟕𝟔𝟓𝟗......𝟗𝟏𝟐𝟏𝟖......𝟕𝟕𝟖𝟓𝟕
𝐙𝐰𝐢𝐞𝐫𝐜𝐢𝐚........𝟖𝟏𝟓𝟑𝟓......𝟕𝟏𝟏𝟏𝟔......𝟕𝟔𝟎𝟒𝟗.....𝟕𝟗𝟕𝟕𝟕.......𝟔𝟕𝟒𝟏𝟔......𝟔𝟗𝟐𝟗𝟐......𝟕𝟗𝟎𝟒𝟕......𝟖𝟏𝟔𝟕𝟏
𝐖𝐲𝐬𝐎𝐛𝐜𝐄𝐤....𝟒𝟕𝟔𝟖𝟎......𝟒𝟖𝟑𝟑𝟓......𝟔𝟏𝟒𝟕𝟎......𝟒𝟒𝟑𝟔𝟑......𝟒𝟏𝟐𝟔𝟗......𝟒𝟏𝟖𝟔𝟔.......𝟓𝟎𝟎𝟎𝟕......𝟑𝟔𝟔𝟔𝟓
𝐏𝐚𝐧𝐢................𝟑𝟑𝟒𝟐𝟓......𝟑𝟏𝟓𝟐𝟏......𝟑𝟔𝟗𝟓𝟐......𝟐𝟗𝟔𝟒𝟕......𝟐𝟗𝟑𝟗𝟐......𝟑𝟏𝟎𝟕𝟎.......𝟑𝟐𝟗𝟒𝟎......𝟑𝟎𝟎𝟐𝟗
𝐄𝐥𝐥𝐞..................𝟐𝟑𝟏𝟖𝟐......𝟐𝟔𝟔𝟗𝟔......𝟑𝟏𝟕𝟓𝟕......𝟐𝟖𝟕𝟏𝟓......𝟐𝟐𝟔𝟗𝟒......𝟐𝟐𝟖𝟔𝟕.......𝟐𝟔𝟒𝟓𝟓......𝟐𝟒𝟓𝟓𝟐
𝐆𝐥𝐚𝐦𝐨𝐮𝐫........𝟏𝟒𝟓𝟑𝟓......𝟏𝟔𝟒𝟖𝟕......𝟐𝟓𝟕𝟐𝟒......𝟏𝟖𝟖𝟕𝟔......𝟏𝟏𝟖𝟐𝟎......𝟏𝟎𝟏𝟕𝟕.......𝟐𝟎𝟏𝟖𝟕......𝟏𝟔𝟒𝟐𝟕
𝐌𝐚ł𝐚 𝐚𝐝𝐧𝐨𝐭𝐚𝐜𝐣𝐚: 𝐖 𝐭𝐚𝐛𝐞𝐥𝐜𝐞 𝐭𝐮𝐭𝐞𝐣𝐬𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐚𝐫𝐭𝐲𝐤𝐮ł𝐮 𝐳 𝟔 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐚 𝟐𝟎𝟐𝟑, 𝐆𝐥𝐚𝐦𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚 𝐒𝐩𝐫𝐳𝐞𝐝𝐚ż 𝐖𝐲𝐝𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐃𝐫𝐮𝐤𝐨𝐰𝐚𝐧𝐞𝐠𝐨 𝐳𝐚 𝐐𝟒 𝟐𝟎𝟐𝟐 𝐰𝐲𝐧𝐨𝐬𝐳ą𝐜ą: 𝟏𝟖𝟏𝟐𝟕, 𝐚 𝐰 𝐭𝐲𝐦 𝐦𝐚: 𝟏𝟖𝟖𝟕𝟔. 𝐃𝐨 𝐭𝐚𝐛𝐞𝐥𝐤𝐢 𝐝𝐚ł𝐞𝐦 𝐰𝐚𝐫𝐭𝐨ść 𝐳 𝐝𝐳𝐢𝐬𝐢𝐞𝐣𝐬𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐚𝐫𝐭𝐲𝐤𝐮ł𝐮.
Sorry za dziwną czcionkę, ale normalną nie chciało się wysłać.