Sprzedaż miesięczników dla rodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w czerwcu 2009roku był magazyn "Dziecko" (Agora). Największy spadek sprzedażyzanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dziecko" wczerwcu 2009 r. wyniosła 75 170 egz. i była o 5 proc. wyższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w czerwcu sprzedał się wilości 74 609 egz. (spadek o 12 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Mam Dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 67 744 egz.(spadek o 14 proc.).
czerwiec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dziecko | 75 170 | 79 436 |
Mamo, to ja | 74 609 | 85 171 |
Mam Dziecko | 67 744 | 79 326 |
Rodzice | 48 364 | 71 855 |
Twoje dziecko | 43 770 | 54 737 |
M jak mama | 42 825 | 40 047 |
Twój maluszek | 8 324 | 13 059 |
Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadek sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik"Twoje dziecko".
2009 | ||
czerwiec | maj | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dziecko | 75 170 | 75 301 |
Mamo, to ja | 74 609 | 68 305 |
Mam Dziecko | 67 744 | 64 041 |
Rodzice | 48 364 | 41 637 |
Twoje dziecko | 43 770 | 38 142 |
M jak mama | 42 825 | 49 732 |
Twój maluszek | 8 324 | 16 906 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników dla rodziców