„Twój Styl” z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, który zanotował najniższy wynik w historii. W skali roku jego sprzedaż spadła o 54 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2019 roku wyniosła zaledwie 114 104 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2018 roku pismo to zanotowało spadek o 31,99 proc. - największy spośród wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych.
Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował zdecydowanie najniższą miesięczną sprzedaż w historii.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w styczniu br. uplasowała się na poziomie 89 448 egz., po wzroście o 8,88 proc. Strata tego tytułu do „Twojego Stylu” w styczniu br. wyniosła już tylko 25 tys. egz.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca czwartego. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu wzrosła o 3,36 proc. do 62 080 egz.
Z kolei najwięcej - 14,67 proc. - zyskał magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 55 284 egz. W zestawieniu awansował on z lokaty 7. na 5.
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 45,56 proc.) też pochwalić się mogła „Uroda Życia”.
Największy spadek również i w tym ujęciu odnotował „Twój Styl” - było to 12,67 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.