„Twój Styl” sprzedażowo tuż przed „Zwierciadłem”, „Glamour” tylko z 14,1 tys. egz.
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Obecnie segment liczy tylko sześć tytułów.
W pierwszym kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 92 654 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 91 311 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze sprzedażą wydania na poziomie 47 680 egz.
Dalej uplasowały się: „Pani” (33 466 egz.), „Elle” (23 182 egz.) i „Glamour” (14 535 egz.).
Średnia sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w pierwszym kwartale br. wyniosła 50 457 egz.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny.
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” sprzedażowo tuż przed „Zwierciadłem”, „Glamour” tylko z 14,1 tys. egz.