„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 58 974 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 0,08 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 0,73 proc. do poziomu 40 279 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 762 egz., po spadku o 6,07 proc.
Największy spadek, wynoszący 15,51 proc. do 22 374 egz., zanotowała z kolei „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Tytuł ten w rankingu był czwarty.
W marcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Moje Mieszkanie”, wyniosła 61 049 egz., po spadku względem marca 2016 roku o 12 proc.
Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (43 181 egz.; w dół o 8,49 proc.), które wyprzedziły „Cztery Kąty” (42 360 egz.; spadek 14,10 proc. - największy w zestawieniu).
Jedyny wzrost w tym ujęciu, wynoszący 11,15 proc. do 12 864 egz., odnotowało piąte w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale