SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spectacles od Snapa mogą być hitem, są lepsze od Google Glass (opinia)

Czy okulary Snapa mogą się podobać? Sądzę że mogą w przewidzianym targecie. Powiem więcej, promocyjne wizualizacje sugerują, że będą one próbować wyznaczać trendy na tym polu. Okulary od Google’a miały być rewolucją technologiczną, istnym kombajnem do wszystkiego osadzonym na naszym nosie, ale wiemy jak się to skończyło - analizuje Dariusz Stachowiak z Workroom Technologies.

Po pierwsze TARGET

Panowie ze Snapa doskonale znają milionową rzeszę swoich użytkowników i to do nich kierują swój produkt, który notabene jest podobnym narzędziem jak kamerki w stylu Go-Pro, tylko bardziej stylowym. Ot, możesz nagrywać krótkie filmy ze swojej perspektywy bez wyciągania telefonu czy zakładania śmiesznego kasku z kamerą. Co więcej masz je gdzie umieszczać skoro używasz Snapchata. Według mnie target to pole, na którym poległo Google - zrobiło produkt dla technologicznych geeków.

Po drugie DESIGN

Czy okulary Snapa mogą się podobać? Sądzę że mogą w przewidzianym targecie. Powiem więcej, promocyjne wizualizacje sugerują, że będą one próbować wyznaczać trendy na tym polu. Gdzie widzę zagrożenie? Jak pokazało Apple w świecie na pograniczu mody i technologi wybór ma ogromne znaczenie, więc tylko „kilka modeli okularów” może stanowić problem przy bardzo wybrednej i chcącej się wyróżnić młodzieży.

Dodam jeszcze - mała rzecz a cieszy… Ładowarka - doskonały pomysł, designerskie etui, które od razu ładuje… Gdzieś to już widziałem. AirPods od Apple?

Na tym polu także Google dało ciała, wypuszczając produkt wyglądający jak żywcem wyciągnięty ze „Star Treka”. Kto chciałby to nosić? Okazuje się że prawie nikt.

Po trzecie CENA

Kwota 130 dolarów wydaje się rozsądną ceną. Z pewnością bardziej niż 1500 dolarów za produkt Google. Czy to dużo? Można w tej cenie kupić okulary innych renomowanych producentów, ale czy potrafią one nagrywać filmy?

Po czwarte PRZEZNACZENIE

Okulary od Google’a miały być rewolucją technologiczną, istnym kombajnem do wszystkiego osadzonym na naszym nosie, ale wiemy jak się to skończyło. Spectacles mają proste zadanie - rejestracja 10-sekundowego wideo.

Snap wyciągnął naukę z porażki Google i dodał małą, ale jakże istotną rzecz do swoich okularów - diodę, która świecąc sygnalizuje, że Spectacles nagrywają. Według mnie to właśnie specjalizacja produktu Snapa oraz medium, w którym można bez problemu umieścić swoje nagranie może być koniem pociągowym Spectacles.


Dariusz Stachowiak, dyrektor ds. rozwoju w Workroom Technologies (Workroom Group)

Dołącz do dyskusji: Spectacles od Snapa mogą być hitem, są lepsze od Google Glass (opinia)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl