Spadła oglądalność stacji z grupy TVN
Zagregowana oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo spadła w czerwcu do 19,9% wobec 20,9% rok wcześniej, poinformowała spółka w komunikacie we wtorek. W grupie docelowej oglądalność stacji z grupy wyniosła 15,5% wobec 16,1% przed rokiem.
"Powyższe wyniki należy uznać za rewelacyjne biorąc pod uwagę, że od 7 do 29 czerwca Polsat, główny konkurent TVN, transmitował rozgrywki Euro 2008. Wyniki za czerwiec 2008 pokazują, że wpływ tego nadzwyczajnego wydarzenia sportowego na poziom udziałów w rynku kanału TVN był najmniejszy" - czytamy w komentarzu do wyników.
Liczona całodobowo oglądalność flagowego kanału TVN spadła do 14,9% wobec 15,7%. Oglądalność kanału TVN 24 spadła do 2,6% z 2,9% przed rokiem.
"W peak time (18;00-23:00) ogólny udział TVN w rynku wyniósł 17,7% w porównaniu do 18,7% w czerwcu 2007 r. W tym samym czasie w ujęciu całodobowym TVP1 (22,0%) straciła ponad 1 punkt procentowy, a TVP2 (16,2%) straciła 2 punkty procentowe. W peak time TVP1 (21,5%) straciła prawie 3 punkty procentowe, a TVP2 (15.5%) straciła ponad 2 punkty procentowe" - poinformował TVN.
W grupie docelowej (16-49 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys. mieszkańców) udział stacji TVN spadł w czerwcu do 20,0% z 20,5% przed rokiem.
Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupa jest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność stacji z grupy TVN