Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
Luty 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży - liderem "Twist".
Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 902 egz. (spadek o 12,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) z wynikiem 132 124 egz. (spadek o ponad 12 proc.) a na trzecim ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 124 247 egz.(spadek o 34,6 proc.).
luty | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 157902 | 177827 |
Dziewczyna | 132124 | 149027 |
Popcorn | 124247 | 167374 |
Fun Club | 107610 | 106177 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 80880 | 55966 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Twist".
2007 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 157902 | 119114 |
Dziewczyna | 132124 | 161816 |
Popcorn | 124247 | 104651 |
Fun Club | 107610 | 119030 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 80880 | 67595 |
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- Duży wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Mniejsza sprzedaż dzienników regionalnych
- Twój Styl zyskuje, rekord "Pani"
- Luty 2007: "Świat Kobiety" najpopularniejszy
- "Brief" wyprzedził "Press"
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych