SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Somfy klientem Performance Media

Agencja Performance Media została wybrana w przetargu jako partner odpowiedzialny za strategiczne działania mediowe na rynkach międzynarodowych dla marki Somfy. Głównym celem agencji będzie efektywne dotarcie z ofertą Somfy do sektorów B2B oraz B2C.

– Musimy przyznać, że zadania przetargowe nie były łatwe. Mierzymy się z wyzwaniami dotyczącymi nie tylko dotarcia do różnych grup odbiorców, ale również z faktem, że dojrzałość każdego z rynków, na którym będziemy pracować z Performance Media, jest różna. Dlatego tak istotne było dla nas strategiczne podejście, elastyczność w doborze narzędzi oraz kompleksowość rozwiązań, jakie zaproponowała agencja – podkreśla Alicja Rzeczkowska, communication manager w Somfy dla Europy Środkowo-Wschodniej.

Performance Media planuje skupić się głównie na kanałach Google, platformach social media oraz Allegro, zapewniając Somfy maksymalne i efektywne dotarcie do TG na każdym z rynków. 

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Agencja rozpocznie pierwsze działania dla marki Somfy z nowym rokiem. Będą obejmować sześć rynków: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię i Łotwę.

 

Dołącz do dyskusji: Somfy klientem Performance Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl