„The Traitors” znów w TVN. Ilu widzów obejrzało start sezonu?
Prawie 850 tys. widzów obejrzało pierwszy odcinek drugiej edycji programu „The Traitors. Zdrajcy” na antenie TVN – wynika z danych Nielsena. Stacja w porze emisji programu prowadzonego przez Malwinę Wędzikowską była liderem rynku w grupach komercyjnych.

Premiera drugiego sezonu reality show „The Traitors. Zdrajcy” miała miejsce w niedzielę 23 lutego o godz. 19.30, czyli w nowym paśmie emisji.
Pierwszy odcinek show obejrzało 840 tys. widzów. Rynkowy udział stacji TVN uplasował się na poziomie 6,41 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,29 proc. wśród odbiorców w przedziale wiekowym 16-49 oraz 10,21 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania odcinka „The Traitors. Zdrajcy” stacja TVN była liderem telewizyjnego rynku w obu grupach komercyjnych, zaś w grupie ogólnej 4+, zajęła trzecie miejsce.
Nowością jest nadawany po reality show program na żywo „The Traitors. Arena”. Jego pierwszy odcinek obejrzało 490 tys. widzów. Udział stacji wyniósł 4,08 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,38 proc. wśród odbiorców w przedziale wiekowym 16-49 oraz 6,18 proc. w grupie 20-54.
Naszą rozmowę z producentką show Martą Więch znajdziecie tutaj.
Program „The Traitors. Zdrajcy” oparty na holenderskim formacie, zadebiutował na antenie TVN wiosną ubiegłego roku. Format produkowany na zlecenie TVN przez firmę Jake Vision prowadzi Malwina Wędzikowska.
Uczestnicy programu, podzieleni na „lojalnych” i „zdrajców”, wspólnie wykonują zadania, zbierając pieniądze, które w finale mogą trafić albo w ręce jednych lub drugich. Zadaniem „lojalnych” graczy jest zdemaskowanie przeciwników, a „zdrajców” eliminacja „lojalnych”.
Dołącz do dyskusji: „The Traitors” znów w TVN. Ilu widzów obejrzało start sezonu?