„SM - Walcz o siebie” - rusza trzecia edycja kampanii o chorych na stwardnienie rozsiane
W maju rusza trzecia odsłona kampanii „SM - walcz o siebie”. W tej odsłonie pacjenci porównani zostali do sportowców walczących o medale. Akcję przygotowały i realizują firmy Telescope i Eura 7.
Tegoroczna odsłona kampanio o stwardnieniu rozsianym skupia się wokół hasła: „Musisz walczyć, bo stawką jest Twoje życie...”. Jej celem jest kontynuowanie dyskusji na temat sytuacji pacjentów z SM, ale także przypominanie tym osobom - zwłaszcza nowo zdiagnozowanym - że właściwe leczenie i specjalistyczna rehabilitacja rozpoczęte we wczesnym etapie choroby coraz częściej dają szansę na normalne funkcjonowanie.
30-sekundowy spot, którego bohaterami są pacjenci z SM, będzie można obejrzeć w telewizji (TVP, TVN, Tele5, Polonia1) oraz kinach (Multikino).
Reklamy pojawią się także w radiu (Tok FM, Złote Przeboje, Roxy FM, Radio dla Ciebie, Antyradio, Radio Kolor, Eska Rock, Plus, Merkury, MC Radio, Radio Lublin, Radio Neuropozytywni, radio PTSR), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Rzeczpospolita”), na outdoorze (citylighty, autobusy i tramwaje), internecie, w pubach i gimnazjonach (Benefit Multimedia), w placówkach zdrowotnych Lux Med, na citylightach, autobusach (AMS) i tramwajach.
Za strategię, kreację, pozyskiwanie partnerów mediowych odpowiada agencja Telescoper, a działania w internecie wspomaga agencja Eura 7.
Według szacunkowych danych w Polsce na stwardnienie rozsiane, przewlekłą i nieuleczalną chorobę autoimmunologiczną ośrodkowego układu nerwowego, choruje 45 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: „SM - Walcz o siebie” - rusza trzecia edycja kampanii o chorych na stwardnienie rozsiane