Przewodnik „Miejsca intymności” promuje prezerwatywy Skyn
Firma Skyn, producent prezerwatyw, we współpracy z magazynem „GQ” i „Conde Nast Traveller” przewodnik „Places of Intimacy” („Miejsca intymności”), prezentujący 30 miejsc na świecie, uznanych za najlepsze do uprawiania seksu.
Wydanie przewodnika to rozwinięcie ubiegłorocznej kampanii pod tym samym hasłem - działania te rozpoczęto w kwietniu ub.r., a ich celem jest zwrócenie uwagi na to, że intymne chwile można przeżywać nie tylko w zaciszu sypialni.
- Gdy patrzymy na naszych konkurentów widzimy, że funkcjonujemy na rynku, który w dużej mierze komunikuje się takimi kwestiami, jak bezpieczeństwo, funkcjonalność, seks. Jako marka chcemy sięgnąć nieco głębiej i pokazać, że intymność i wspaniały seks są współzależne. Ludzie nie chcą wybierać między bezpiecznym a świetnym seksem. Uważamy, że nie powinni wybierać między bezpieczeństwem a swobodnym seksem - mówi Jeyan Heper, dyrektor generalny marki Skyn LifeStyles.
Poza listą najlepszych do uprawiania seksu miejsc (takich, jak m.in. Rush Creek Lodge w Yosemite, Hotel L'and Vineyards w Portugalii i Le Pigalle w Paryżu) przewodnik zawiera także historie 14 par, które zostały wysłane w celu zbadania miejsc docelowych i zgłoszenia ich do rankingu opublikowanego w przewodniku.
Przewodnik będzie dostępny online (w wersji do pobrania), a fragmenty będą prezentowane w cyfrowych wydaniach „GQ” w pięciu krajach.
Dołącz do dyskusji: Przewodnik „Miejsca intymności” promuje prezerwatywy Skyn