Sixt Polska nowym klientem agencji Brand New Heaven
Agencja reklamowa Brand New Heaven wygrywa przetarg na obsługę promocyjną marki Sixt Polska.
Marka Sixt - od 2002 roku zarządzana w Polsce przez firmę Eurorent - oferuje wybór pojazdów na wynajem krótko- i długoterminowy, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli auto z kierowcą. W Polsce marka obecna jest już 20 lat.
- Sixt to dynamiczna, odważna, zaskakująca marka oferująca usługi premium. Głównym celem marki Sixt jest wywołanie uczucia. Rdzeń marki stanowią emocje. I właśnie emocje próbujemy wywołać komunikując 20-lecie istnienia firmy w Polsce. Szukaliśmy partnera, który ze względu na swoje doświadczenie pomoże nam w wykreowaniu takiego wizerunku marki – mówi Agnieszka Stryjecka, head of marketing, Sixt Polska.
Oferta agencji Brand New Heaven okazała się najatrakcyjniejsza dla klienta w konkursie na obsługę promocyjną. Działania prowadzone przez BNH obejmują wsparcie strategiczno-kreatywne kampanii głównych produktów z portfolio marki oraz wizerunkową i sprzedażową obsługę 20-lecia Sixt w Polsce. Wspólne działania rozpoczęły się wiosną 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Sixt Polska nowym klientem agencji Brand New Heaven