Silniejszy "Super Express"
Nowy człowiek w Biurze Reklamy
Biuro Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy „Super Expressu” i „Super Linii”, wzmacnia Dział Agencyjny. Od 6 listopada 2003, do zespołu dotychczas kierowanego przez Izę Sarnecką przychodzi Radosław Włoda. Obejmie on stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej. Iza Sarnecka obejmie stanowisko zastępcy dyrektora. W jej gestii znajdzie się obsługa klientów strategicznych.
Radosław Włoda do tej pory pełnił obowiązki new business managera w domu mediowym „Optimedia”, wcześniej pracował między innymi w dziale sprzedaży Euromedia i RRM, pozyskując reklamy dla Radia Zet.
Jego doświadczenie zarówno ze strony agencyjnej, jak i ze strony sprzedaży mediów na silnie konkurencyjnym rynku radiowym pozwoli, we współpracy z Izą Sarnecką, jeszcze efektywniej prowadzić sprzedaż „Super Expressu” na rynku domów mediowych i agencji reklamowych. Według Izy Sarneckiej jest to wartościowe i strategicznie ważne wzmocnienie całego jej zespołu - informuje nadawca.
Dołącz do dyskusji: Silniejszy "Super Express"