SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Silniejszy "Super Express"

Nowy człowiek w Biurze Reklamy

Biuro Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy „Super Expressu” i „Super Linii”, wzmacnia Dział Agencyjny. Od 6 listopada 2003, do zespołu dotychczas kierowanego przez Izę Sarnecką przychodzi Radosław Włoda. Obejmie on stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej. Iza Sarnecka obejmie stanowisko zastępcy dyrektora. W jej gestii znajdzie się obsługa klientów strategicznych.

Radosław Włoda do tej pory pełnił obowiązki new business managera w domu mediowym „Optimedia”, wcześniej pracował między innymi w dziale sprzedaży Euromedia i RRM, pozyskując reklamy dla Radia Zet.

Jego doświadczenie zarówno ze strony agencyjnej, jak i ze strony sprzedaży mediów na silnie konkurencyjnym rynku radiowym pozwoli, we współpracy z Izą Sarnecką, jeszcze efektywniej prowadzić sprzedaż „Super Expressu” na rynku domów mediowych i agencji reklamowych. Według Izy Sarneckiej jest to wartościowe i strategicznie ważne wzmocnienie całego jej zespołu - informuje nadawca.

Dołącz do dyskusji: Silniejszy "Super Express"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl