„Show” z dodatkiem „Trafy i gafy 2010”
Najnowsze wydanie magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer), które pojawi się na rynku 15 marca, będzie zawierało specjalny dodatek „Trafy i gafy 2010”.
W 40-stronicowym dodatku redakcja pisze m.in. o najlepiej i najgorzej ubranych polskich gwiazdach, zaskakujących makijażach i fryzurach oraz ulubionych butach i torebkach gwiazd. Szósty numer magazynu „Show” będzie mieć 100 stron, a ukaże się w sprzedaży 15 marca w regularnej cenie 1,99 złotych. Nakład wyniesie 520 tysięcy egzemplarzy.
Sprzedaż będzie wsparta kampanią reklamową w radiu RMF FM i RMF Classic, a także w internecie (Interia.pl). Za kreację kampanii odpowiedzialne jest Happy Hours, a mediaplan został przygotowany przez Mediaedge:CIA.
Dołącz do dyskusji: „Show” z dodatkiem „Trafy i gafy 2010”