Serce i Rozum wyśmiewają „francuskiego” Kota Netii w viralu Orange (wideo)
W internecie pojawił się kolejny viral Orange z Sercem i Rozumem parodiujący reklamę Netii. Spot przygotowała agencja Lemon Sky.
W nowym viralu Orange Serce i Rozum wyśmiewają emitowaną od początku września reklamę Netii, w której Tomasz Kot wciela się w rolę romantycznego, francuskiego piosenkarza (przeczytaj więcej i zobacz ten spot). Bohaterowie Orange przygotowują spot na konkurs towarzyszący tej kampanii, a zamiast Kota występuje u nich niesforny Kot.
To kolejny viral Orange z Sercem i Rozumem parodiujący reklamę Netii. Jesienią ub.r. pojawił się spot z nimi nawiązujący do reklamy Netii z szympansami (obejrzy to), a wiosną - reklama parodiująca spot Netii z Tomaszem Kotem jako Kaszpirowskim (zobacz to).
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum wyśmiewają „francuskiego” Kota Netii w viralu Orange (wideo)
O co chodzi?
Przecież tu nie ma pomysłu na ripostę, a to ma być riposta. To nie viral bo nie ma potencjału, jest tylko mediowym viralem (czytaj: nikt tego szitu nie puści w TV, szkoda budżetu, guuuiiiii-guuuiiiii).
Agencja od sześciu boleści, moc kreatywna słaba jak cholera.
Są lepsi, ej ludzie z Orange, czemu po nich nie sięgacie?
cos takiego jest w ogole legalne ?