Sensors PR dla Euro RSCG Group
Od środy agencja Sensors PR odpowiada za strategię public relations i bieżące media relations dla Euro RSCG Group
Decyzja podjęta przez Zarząd Grupy jest wyrazem dalszego umacniania relacji pomiędzy poszczególnymi zespołami i oferowania klientom zintegrowanej komunikacji marketingowej. Osobą bezpośrednio prowadzącą działania PR dla spółek Euro RSCG Group jest Kamil Chudzik, account manager w Sensors PR.
Grupę Euro RSCG tworzą trzy spółki: Euro RSCG New Europe, Euro RSCG Dialog i Euro RSCG Marketing House. Ponad 250 pracowników Grupy stanowi zespół specjalistów w każdej z dziedzin komunikacji. Integrując swoją wiedzę w sferze komunikacji i wsparcia sprzedaży, opracowują oni "Kreatywne Rozwiązania Biznesowe", służące budowie silnych marek.
Sensors Public Relations powstała w listopadzie 2003 roku przy Grupie Euro RSCG. W strategię firmy wpisany jest rozwój w obszarze brand public relations i komunikacji korporacyjnej, a także praca w oparciu o międzynarodowe standardy. Misją Sensors PR jest kształtowanie dobrych relacji marek z otoczeniem w szybko zmieniających się warunkach społecznych i ekonomicznych odczuwanie zmian znajduje odniesienie w nazwie spółki.
Dołącz do dyskusji: Sensors PR dla Euro RSCG Group