SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania kawy Family. W promocji pomogą celebryci

Już nie tylko w telewizji czy prasie, ale i w mediach społecznościowych rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy Family, która po ubiegłorocznym rebrandingu dołączyła do portfolio marki Eduscho. Popularną żółtą kawę pod hasłem "Nowe opakowanie, ten sam smak!”  w sieci będą promować gwiazdy i influencerzy tacy jak: Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor.

mat.prasowe mat.prasowe

Spoty reklamowe kawy Family można zobaczyć w popularnych programach telewizyjnych: przy prognozie pogody, filmach i serialach, a także telewizji śniadaniowej. Promocja obecna jest także w prasie. Na kwiecień i maj zaplanowano kolejne działania, tym razem influencer marketingowe z udziałem takich gwiazd jak m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor oraz Jaś Dąbrowski, O Matko i Córko oraz Ula Grotyńska, którzy mają przekonywać, że “Eduscho Family to ten sam, kultowy smak w nowym, odświeżonym opakowaniu” – czytamy w komunikacie prasowym.

Wspomniani twórcy zachęcą również swoich odbiorców do spróbowania pozostałych wariantów Eduscho, np. ziarnistych Caffè Crema czy Espresso Intenso.

– Kawa Eduscho Family łączy pokolenia i często jest nieodłącznym elementem spotkań, co podkreślamy w naszej najnowszej kampanii. Celem tych aktywacji jest poinformowanie konsumentów, że Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, tylko w nowym opakowaniu. Nieprzypadkowo postawiliśmy na media, kanały i formaty atrakcyjne dla szerokiej grupy docelowej – mówi Izabela Brzozowska, senior brand manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Za realizowane w ramach kampanii „Nowe opakowanie, ten sam smak” aktywności w mediach społecznościowych oraz strategię i zakup mediów odpowiadają agencje FUSE oraz OMD z OMD Group. Autorem spotu sponsorskiego, który można oglądać w telewizji oraz serwisach VOD, jest agencja DDB. Za działania PR odpowiada agencja doradztwa strategicznego 24/7 Communication. 

W ramach promocji kawy Family w mediach drukowanych marka Eduscho podkreśla wartość relacji międzyludzkich. “Publikacjom towarzyszy socjologiczny insight mówiący, że rytuał wspólnego picia kawy jest tym, co może wzmacniać wzajemne relacje” – czytamy w komunikacie. 


 

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania kawy Family. W promocji pomogą celebryci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl