Reprise certyfikowanym partnerem Amazona
Należąca do grupy Mediabrands agencja Reprise została preferowanym, certyfikowanym partnerem Amazona w Polsce i na świecie.
Reprise jest pierwszą w Polsce agencją, która w całości przeszła certyfikację Amazona, największej na świecie platformy e-commerce.
- W dwa tygodnie certyfikowaliśmy cały zespół Reprise’a bez względu na stanowisko, specjalizację, czy staż pracy. Wszyscy pracownicy przeszli egzaminy Amazon Advertising Foundations Certification, a zespoły specjalistyczne dodatkowo zyskały dedykowane certyfikacje – mówi Jacek Dymkowski, managing director Reprise.
Tym samym Reprise jest preferowanym, certyfikowanym partnerem Amazona w Polsce i na świecie. Wszyscy pracownicy przeszli certyfikacje produktowe i platformowe. Obecnie pracują z klientami nad projektami dotyczącymi jak najlepszego wykorzystania Amazona. W tym celu rozwijany jest jeden z najnowszych zespołów Reprise eCommerce.
– W tym niezwykłym czasie eCommerce wyraźnie zyskał na znaczeniu, a jego pozycja w wielu kategoriach produktowych stała się kluczowa. Wiemy, że ten trend utrzyma się na dłużej. To najlepszy moment, aby połączyć możliwości ecommerce z mocą inwestycji klientów w media i marketing. Reprise eCommerce ma rozległą wiedzę i doświadczenie, aby zapewnić najlepsze rozwiązania dla największych wyzwań ecommerce’owych naszych klientów – dodaje Dymkowski.
Reprise jest częścią międzynarodowej grupy Mediabrands, do której należą także agencje mediowe Initiative, UM oraz brandy UM Thrive i Initiative Junior. Amazon jest jednym z globalnych klientów domu mediowego Initiative.
Dołącz do dyskusji: Reprise certyfikowanym partnerem Amazona