Reprise będzie audytować kampanie internetowe
Agencja digitalowa Reprise (należy do IPG Mediabrands) wprowadziła do swojej oferty narzędzie do audytu kampanii online. Platforma Digital Experience Audit (DXA) pozwala na bieżącą analizę przebiegu działań reklamowych w internecie i wskazanie obszarów wymagających uwagi.
Jak mówi Graham Wilkinson, global head of product w Reprise Digital, system DXA bazuje na bieżącej analizie wielu kanałów komunikacji online, takich jak: paid search, social, organic serach i mobile.
Mechanizm działania platformy pozwala na wczesne i szybkie wskazanie obszarów mogących zaburzyć ostateczny efekt prowadzonej kampanii. Dzięki temu klienci agencji będą mogli osiągnąć wyższy wskaźnik efektywności działań reklamowych online. System DXA będzie dostępny również w ofercie polskiego oddziału agencji.
Wprowadzenie platformy DXA jest jednym z najważniejszych wydarzeń w historii Reprise. W tym roku agencja przeszła rebranding, w efekcie którego stała się full service’ową agencją digitalową, oferującą szerokie spektrum usług, takich jak m.in.: search, komunikacja w social mediach, tworzenie contentu, product and web development, e-commerce oraz tworzenie i realizację strategii.
Celem agencji jest dostarczanie klientom takich rozwiązań komunikacyjnych, które będą skutecznie wspierały ich biznesy.
Dołącz do dyskusji: Reprise będzie audytować kampanie internetowe