Reklamy w TVP w górę, „M jak miłość” za 100 tys. zł
W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na październik spoty są o 0,7 proc. droższe niż rok wcześniej. Prawie 100 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy „M jak miłość” oraz po niedzielnym wydaniu „Wiadomości”.

Według październikowego cennika spot po premierowym odcinku „M jak miłość” kosztuje 98,9 tys. zł, a przed nim - 98,1 tys. zł (wszystkie kwoty podane w tekście to ceny reklam 30-sekundowych). To sporo więcej niż przed rokiem, kiedy za reklamy przy serialu trzeba było zapłacić od 86,1 do 94,1 tys. zł. Spoty przy programie z kulisami produkcji „M jak miłość” kosztują obecnie 90,5-91,1 tys. zł (wobec 77,5-79 tys. zł przed rokiem).
Wśród innych seriali TVP najdroższe dla reklamodawców są „O mnie się nie martw”, „Na dobre i na złe” oraz „Barwy szczęścia”. Spot przy pierwszym kosztuje od 74 do 93,8 tys. zł. Za reklamę przy Na dobre i na złe” trzeba zapłacić od 70,5 do 87 tys. zł (przed rokiem maksymalnie 77,6 tys. zł), a przy „Barwach szczęścia” - od 70,8 do 79,9 tys. zł (rok temu najwyżej 65,4 tys. zł).
Najdroższy spot przy „Blondynce” kosztuje 55 tys. zł (5,5 tys. zł mniej niż w październiku ub.r.), przy „Ojcu Mateuszu” - 52,2 tys. zł (3,9 tys. zł więcej), a przy „Na sygnale” - 45,5 tys. zł.
W wieczornym paśmie informacyjnym TVP1 najdroższa jak zwykle jest emisja reklam w niedzielę. Spoty w dwóch blokach między „Wiadomościami” a „Sportem” kosztują 98,6 tys. zł, a przed prognozą pogody - 86 tys. zł. Rok temu ceny reklam w tym paśmie wynosiły 89,5-93,7 tys. zł.
Za spot przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” należy zapłacić 65,2 tys. zł (o 12,8 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przed programem Tomasza Lisa - 59 tys. zł (10 tys. zł więcej niż przed rokiem).
W październiku TVP1 pokaże w środy dwa mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Najdroższe reklamy przy tych transmisjach kosztują 74 tys. zł, o 3,7 tys. zł więcej niż rok temu.
Wśród programów rozrywkowych najdroższe dla reklamodawców są recitale kabaretowe nadawane w TVP2 w piątki po godz. 21. Ceny spotów przy nich wynoszą 92,8-96,2 tys. zł. Reklamy przy nowym show „superSTARcie” (więcej o nim) kosztują 31,3-33,4 tys. zł, a przy „Voice of Poland” - maksymalnie 28,9 tys. zł.
Telewizja Polska udostępniła swoje cenniki reklamowe na październik jako pierwszy z czołowych nadawców telewizyjnych. Biuro reklamy TVP do piątku do godz. 18 będzie przyjmować zamówienia na pakiety KZP, a oferty przysłane później będą rozpatrywane w drugiej kolejności.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w TVP w górę, „M jak miłość” za 100 tys. zł