SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamodawcy wierzą we własne strony internetowe

Amerykańscy reklamodawcy uważają, że najbardziej skutecznym narzędziem marketingowym w sieci są ich własne strony internetowe - wynika z badania firmy Outsell Inc.

W bieżącym roku reklamodawcy zamierzają przeznaczyć na własne witryny blisko 12 procent swoich budżetów reklamowych. Za stronami internetowymi jako najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe online znalazły się poczta e-mail i wyszukiwarki internetowe.

58 procent małych przedsiębiorstw (zatrudniających mniej niż 100 pracowników) za skuteczne uważa reklamy w wyszukiwarce Google, w porównaniu do 32 procent w przypadku Yahoo. Również średnie przedsiębiorstwa (od 100 do 1000 pracowników) uważają Google (75 procent) za bardziej efektywne od Yahoo (49 procent). Natomiast w przypadku dużych firm (powyżej 1000 pracowników) sytuacja jest już wyrównana: reklamy w obu wyszukiwarkach uważane są za skuteczne przez 63 procent takich przedsiębiorstw.

Z badania wynika także, że największą szansą dla internetowych wydawców są firmy średniej wielkości, gdyż zamierzają one w bieżącym roku przeznaczyć o 63 procent więcej środków na reklamę online, w porównaniu do odpowiednio 14- i 19-procentowego wzrostu w przypadku małych i dużych przedsiębiorstw.

Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy wierzą we własne strony internetowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl