Reebok w reklamach pokazuje nowy kierunek marki (wideo)
Chcąc nadać nowy kierunek marce, Reebok zaprezentował film o nowej damskiej kolekcji „Radicalm”, który „kontynuuje ewolucję narracji marki”. W spocie występują Joyce Wrice i Candice Craig.
To pierwsza nowa kampanii po przejęciu Reeboka przez Authentic Brands Group w sierpniu br.
Reebok podkreśla, że "chce odkryć siebie na nowo", przygotowując się do oddzielenia się od firmy macierzystej Adidas.
Nad nową wizją firmy i brandu pracują prezes Kerby Jean-Raymond oraz starszy dyrektor ds. marketingu i projektowania Jide Osifeso.
W najnowszym krótkometrażowym filmie Reebok prezentując wewnętrzne monologi konsumentów: od „czy te buty dobrze wyglądają na moich stopach” po „gdzie kończą się moje stopy, a zaczyna ziemia?” Według firmy jest to potwierdzenie, że myśli klientów mogą zmienić się z głębokiego na powierzchowne w tej samej minucie.
- Zauważyłem wiele dzieł marek, które mają na celu poruszanie dużych, poważnych tematów. Oczywiście jest na to miejsce. Ale tutaj chcieliśmy mieć możliwość nawiązania kontaktu z ludźmi na bardziej osobistym poziomie przyznając, że nasze własne wewnętrzne myśli są ważne, tak ważne lub trywialne, jak mogą być - mówi cytowany w komunikacie Reeboka Osifeso.
Reebok wyrobił sobie markę w dużej mierze dzięki kobiecemu aerobikowi, ale odszedł od tych początków, gdy zyskał popularność, stając się generalnie firmą sportową.Pod rządami Adidasa marka ograniczyła się, by skupić się na rynku fitness. Teraz marka chce ponownie skupić się na kobietach.
Dzięki nowemu właścicielowi Reebok ma szansę na wejście w nowe kategorie. Authentic Brands zapewnił, że utrzyma pozycję firmy „w sprzedaży detalicznej, hurtowej i e-commerce”. Jednak marka ma jeszcze długą drogę do odzyskania swojego miejsca w życiu konsumentów i wysokiego miejsca na szczycie rankingu marek lekkoatletycznych.
Dołącz do dyskusji: Reebok w reklamach pokazuje nowy kierunek marki (wideo)