SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyjazny ludzik Janek w nowej kampanii NASK

Instytut badawczy NASK rozpoczął kampanię pod hasłem “Bądź widoczny w sieci”, której celem jest promocja domeny .pl.

NASK podkreśla, że własna domena to większa wiarygodność w biznesie, profesjonalny wizerunek i pełna niezależność. To fundament budowania cyfrowej tożsamości dla użytkowników sieci. Ktoś, kto zarejestruje własną domenę .pl, może dostosować witrynę do własnych potrzeb, dodawać niestandardowe funkcje oraz mieć pewność, że nie dotkną go zmiany w polityce mediów społecznościowych i ominą ewentualne awarie na tych platformach.

Głównym elementem kampanii, realizowanej w mediach cyfrowych i przestrzeniach miejskich, jest 30-sekundowa animacja, w której przyjazny ludzik Janek pokazuje możliwości wynikające z zarejestrowania własnej domeny .pl.

Kampania obejmie działania w internecie oraz reklamę zewnętrzną w największych polskich miastach. Grafiki promujące domenę .pl będzie można także zobaczyć na ponad 100 Paczkomatach w wybranych miastach.

Instytut badawczy NASK prowadzi Rejestr domeny krajowej .pl i umożliwia rejestrację nazw w domenie .pl oraz w szeregu domen funkcjonalnych i regionalnych. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem rejestratorów z 22 krajów, którzy przystąpili do stworzonego przez instytut NASK Programu Partnerskiego.
 

Aktualna kampania jest kolejną realizowaną przez NASK w ostatnim czasie. Instytut na początku grudnia rozpoczął kampanię nt. dezinformacji

Dołącz do dyskusji: Przyjazny ludzik Janek w nowej kampanii NASK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl