Przemysł spirytusowy rusza z kampanią „Stop nielegalnemu alkoholowi”
Związek Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego rozpoczął kampanię społeczną „Stop nielegalnemu alkoholowi”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy S4 i Mastermind.
Kampania „Stop nielegalnemu alkoholowi” przestrzega przed kupowaniem alkoholu z nielegalnych źródeł, ponieważ często okazuje się on odkażonym spirytusem przemysłowym. Akcja zwraca uwagę, jak negatywne skutki może wywołać wypicie takiego alkoholu - od utraty wzroku do śmierci.
Kampanię organizuje Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy we współpracy ze Służbą Celną. Patronat honorowy nad akcją objęli Marszałek Województwa Podkarpackiego, Urząd Wojewódzki w Szczecinie, Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego, Miasto Szczecin, Miasto Koszalin oraz Polskie Towarzystwo Toksykologiczne
Działania są zaplanowane na cały sierpień i szczególnie intensywne będą w dwóch regionach kraju: północnym i południowo-wschodnim, bo tam odnotowano najwyższy wskaźnik spożycia nielegalnego alkoholu. Akcja obejmie regionalne dzienniki i rozgłośnie radiowe („Fakt”, „Nowiny”, „Głos Dziennik Pomorza”, Radio Leliwa, Polskie Radio Koszalin, Polskie Radio Gdańsk, Polskie Radio Rzeszów, Radio Złote Przeboje - Szczecin) oraz outdoor (minibilboardy i plakaty umieszczone na autobusach i w potencjalnych miejscach sprzedaży nielegalnego alkoholu). Koncepcja kampanii opiera się na fikcyjnych reklamach taniego alkoholu bez akcyzy.
Za kreację i działania public relations odpowiada agencja reklamowa S4, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind.
Dołącz do dyskusji: Przemysł spirytusowy rusza z kampanią „Stop nielegalnemu alkoholowi”