Primoloko ma kolejnego nowego klienta
Kamala od 15 października br. należy do grona klientów agencji Primoloko
Głównym zadaniem Primoloko jest zbudowanie pozytywnych relacji z mediami oraz propagowanie działalności Kamala, pierwszej z zaplanowanej sieci restauracji wegetariańskiej.
- Misją Kamala jest tworzenie lobby wokół idei harmonijnego i zdrowego stylu życia, stąd nasz wybór agencji. Primoloko - to agencja, która funkcjonuje pod hasłem "clear communications" to bardzo nam odpowiada i jest spójne z naszym postrzeganiem działań realizowanych dla Kamala. Dodatkowo, co ważne Primoloko specjalizuje się w sektorach: zdrowie, uroda, sport i relaks to powoduje, iż jest najlepszym dla nas możliwym wyborem - mówi Agnieszka Borowska specjalista ds. marketingu w firmie RAMA Sp. Z o.o. która jest właścicielem Kamala.
Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy uda nam się wypromować modę na świadome realizowanie działań pro-zdrowotnych i dających poczucie szczęścia przy jednoczesnym sprawnym funkcjonowaniu w komercyjnym współczesnym świecie - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Primoloko ma kolejnego nowego klienta