Prima Finezja reklamowana jako „świeżo palona” (wideo)
W telewizji i BTL-u rusza kampania reklamowa kawy Prima Finezja produkowanej przez D.E. Master Blenders 1753. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prima. Świeżo palona” przygotowały firmy Draft FCB + Ad Fabrika, Alvernia i Media Direction OMD.
Startująca 15 lutego kampania kawy Prima Finezja podkreśla, że jest produkowana w niezmienny sposób od 20 lat. Spot telewizyjny pokazuje poszczególne etapy tego procesu, informując, że zapewnia to kawie świeżość aromatu.
Kampania jest prowadzona w telewizji (główne stacje i kanały tematyczne) oraz w formie materiałów BTL. Producent Primy nie informuje, jak długo potrwa akcja.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika, spot telewizyjny wyreżyserowała Joanna Rechnio, a wyprodukował dom produkcyjny Alvernia.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Prima Finezja reklamowana jako „świeżo palona” (wideo)
Zero konceptu, bo wszystko skopiowane z okropnie płaskich piwnych strategii.