SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację w 2020 roku kampanii promocyjno- informacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł. Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.

Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.

Wybrana agencja zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 stycznia br.

Dołącz do dyskusji: Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Żaden dorosły ssak nie potrzebuje mleka do życia i nawet nie ma do niego dostępu.
odpowiedź
User
Buba
O, super - utrwalmy 2 bzdurne stereotypy jedną kampanią: że mleko jest konieczne i że koty mogą pić mleko. Nie mogą.
odpowiedź