Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację w 2020 roku kampanii promocyjno- informacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł. Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.
Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.
Wybrana agencja zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 stycznia br.
Dołącz do dyskusji: Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”