"Polityka" liderem wśród tygodników
W I kwartale 2005 roku najwięcej z reklam zarobił tygodnik "Polityka". Na drugim miejscu, z niewielką stratą, jest "Wprost"
"Polityka", która jest liderem w sprzedaży (dane ZKDP), notuje również największe wpływy z reklam w całym rynku tygodników - wynika z danych Expert Monitor.
W I kwartale 2005 "Polityka" zarobiła ponad 21, 5 mln zł*. Na drugim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost", który zmniejszył znacząco dystans do "Polityki" i zepchnął na trzecie miejsce tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek".
Tygodników | I kw 2004 | I kw 2005 | Pozycja | |
Przychody [mln] | Przychody [mln] | 2004 | 2005 | |
POLITYKA | 21,541 | 21,578 | 1 | 1 |
WPROST | 18,280 | 21,554 | 3 | 2 |
NEWSWEEK POLSKA | 18,389 | 20,758 | 2 | 3 |
TELE TYDZIEŃ | 13,069 | 15,519 | 4 | 4 |
PRZYJACIÓŁKA | 8,333 | 11,132 | 8 | 5 |
GALA | 10,329 | 8,782 | 5 | 6 |
PANI DOMU | 8,754 | 8,668 | 7 | 7 |
TELE MAGAZYN | 7,340 | 8,007 | 9 | 8 |
NAJ | 9,225 | 7,238 | 6 | 9 |
PRZEKRÓJ | 6,387 | 6,775 | 10 | 10 |
* przychody wraz z autopromocją, reklamą drobną i reklamą specjalną
Dołącz do dyskusji: "Polityka" liderem wśród tygodników