Poczta Polska wybiera w przetargu agencję reklamową
Poczta Polska rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej do rocznej współpracy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych zlecanych przez Pocztę Polską oraz wykonywaniem pojedynczych usług reklamowych niezwiązanych z kampaniami.
Do jej zadań należeć będzie m.in. koncepcja kreatywna kampanii, propozycja mediów i nośników, opracowywanie projektów reklam (prasowych, radiowych, tv, outdoorowych itd), współpraca z domem mediowym wskazanym przez Pocztę Polską, produkcja materiałów reklamowych itd.
Do zadań nie związanych z kampaniami reklamowymi należeć będzie m.in. przygotowanie projektów key visuali, plakatów, folderu reklamowego, landing page, realizacja działań niestandardowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zwycięska agencja będzie pracować dla Poczty Polskiej przez rok od momentu zawarcia umowy. Spółka przewiduje możliwość jej przedłużenia, jednak na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Planowany budżet na roczną współpracę wynosi 498 tys. zł.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecydują: cena (30 proc.) i ocena rozwiązania kreatywnego (70 proc.). Przetarg trwa do 8 marca.
Poczta Polska w jednej z ostatnich kampanii, realizowanej w październiku ub.r., promowała usługę Pocztexu.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wybiera w przetargu agencję reklamową