Plus obniża o połowę abonament i podwaja doładowania w mixie użytkownikom internetu (wideo)
Sieć Plus zaczyna promocję, w ramach której przy podpisywaniu 2-letniej umowy otrzymuje się 50-procentową obniżkę za abonament lub podwojone doładowania w taryfie mix. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Young & Rubicam, TFP i Media Direction.
Promocje rozpoczęte właśnie w Plusie obowiązują przy podpisywaniu lub przedłużaniu umowy na 24 miesiące. W przypadku taryfy abonamentowej zniżka 50-procentowa obowiązuje przez dwa lata przy wykupieniu usługi internetowej za minimum 59,90 zł, natomiast przez rok - przy usłudze internetowej za 49,90 zł. Analogiczne zasady podwojenia doładowań obowiązują w taryfie Plus Mix. Żeby skorzystać z promocji, należy podpisać obie umowy (na usługi głosowe i internet) w ciągu maksymalnie 15 dni.
>>> Internet w Plusie promowany dla studentów i nauczycieli jako „szybszy od Neostrady”
Plus Abonament | ||||||||||||||||
Abonament w zł brutto dla klientów MNP | 19,90 | 29,90 | 39,90 | 49,90 | 59,90 | 79,90 | 99,90 | 109 | 129 | 189 | ||||||
Po rabacie | 9,95 | 14,95 | 19,95 | 24,95 | 29,95 | 39,95 | 49,95 | 54,50 | 64,50 | 94,50 | ||||||
Przy zakupie internetu za minimum 59,90 zł | Abonament 50% taniej przez 24 miesiące przy umowie na 2 lata | |||||||||||||||
Przy zakupie internetu za 49,90 zł | Abonament 50% taniej przez 12 miesięcy przy umowie na 2 lata | |||||||||||||||
Plus Mix | ||||||||||||||||
Wartość doładowania | 20 zł | 30 zł | 40 zł | 50 zł | 60 zł | 80 zł | 100 zł | |||||||||
Wartość dodatkowego pakietu | 20 zł | 30 zł | 40 zł | 50 zł | 60 zł | 80 zł | 100 zł | |||||||||
Przy zakupie internetu za minimum 59,90 zł | Dodatkowe 24 pakiety przy kontrakcie na 24 miesiące (pakiety ważne 30 dni) | |||||||||||||||
Przy zakupie internetu za 49,90 zł | Dodatkowe 12 pakietów przy kontrakcie na 24 miesiące (pakiety ważne 30 dni) |
Promocję wspiera akcja reklamowa obejmująca telewizję, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, spot wyreżyserował Tomasz Konecki, a wyprodukowała firma TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Plus obniża o połowę abonament i podwaja doładowania w mixie użytkownikom internetu (wideo)