Adam Małysz z żoną i córką reklamuje internet domowy z 5G Ready w Play (wideo)
W nowej kampanii sieci telekomunikacyjnej Play występuje Adam Małysz ze swoją żoną i córką. Akcja wspiera promocję internetu domowego w ofercie abonamentowej oraz standard 5G Ready.
W ramach promocji przez 9 miesięcy można korzystać z internetu domowego w ramach opcji grupowej w planie abonamentowym L. W tej ofercie dostępny jest też router Netgear.
Kampania zachęca do przeniesienia usługi internetowej do Play nawet przed końcem umowy z innym operatorem. Reklamy promują też wprowadzoną przez telekom z początkiem marca markę 5G Ready oraz podkreślają, że w rankingu Speedtest.pl z lutego br. Play zajął pierwsze miejsce wśród sieci mobilnych w ogólnym zestawieniu szybkości internetu.
W reklamach Adam Małysz występuje ze swoją żoną Izabelą Małysz i córką Karoliną Małysz. Były skoczek narciarski i kierowca rajdowy już parę razy pojawił się w reklamach Play, dwa lata temu promował Play na Kartę.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy BTL-owe i aktywności w internecie) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Działania reklamowe sieci są realizowane we wszystkich kanałach komunikacji.
W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz z żoną i córką reklamuje internet domowy z 5G Ready w Play (wideo)