Grupa Blix z nowym business development directorem
Mateusz Dąbrowski został nowym business development directorem w Grupie Blix, działającej w obszarze aplikacji zakupowych i reklamy natywnej.

Mateusz Dąbrowski będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy. Ma m.in. rozwinąć nowe kanały i pozyskać strategiczne partnerstwa, a także zaimplementować nowoczesne technologie i narzędzia.
– Jego dogłębna znajomość rynku FMCG, retail oraz mediów, a także umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami sprawiają, że jest najlepszym wyborem do realizacji strategii sprzedażowej BLIX-a. Ponadto wyróżnia się zdolnością wdrażania innowacyjnych rozwiązań w sprzedaży. To pozwoli nam jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiadać na potrzeby klientów oraz dynamicznie rozwijać swoją ofertę w obszarze mobile marketingu i Retail Media – komentuje Marcin Lenkiewicz, wiceprezes zarządu Grupy Blix.
Dąbrowski ma m.in. 6-letnie doświadczenie w budowaniu sprzedaży w ramach RTB House, wprowadził także na rynek nowe produkty, dedykowane górze lejka. Przed RTB House pracował w Marsie, Nielsenie i Jerónimo Martins.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
– Te wszystkie doświadczenia dają mi wszechstronny wgląd w rynek. Decyzja o dołączeniu do Grupy BLIX była dla mnie naturalnym krokiem w karierze. Imponuje mi, że jej rozwój polega na współtworzeniu sukcesu sprzedażowego swoich klientów. Uważam, że rozwiązania w obszarze retail media mają ogromny potencjał rozwoju w nadchodzących latach, a Grupa BLIX dysponuje unikalnym know-how, które pozwala skutecznie rozbudowywać usługi w odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku – mówi Mateusz Dąbrowski.
Dołącz do dyskusji: Grupa Blix z nowym business development directorem