Platige Image odpowiada za efekty specjalne w reklamie Ferrari
Studio postprodukcyjne Platige Image na potrzeby kampanii parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi stworzyło foto-realistyczne cyfrowe samochody i roller coaster.
Spot pokazuje bolid F1 Ferrari, zabytkowy samochód Ferrari GT 250, a także roller coaster będący atrakcją Ferrari World . Maszyny zostały odtworzone cyfrowo i wstawione do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych przez Platige Image.
- Naszym głównym zadaniem było zastąpienie prawdziwych samochodów wygenerowanymi komputerowo, a także odtworzenie części roller coastera Turbo Track, atrakcji Ferrari World. Także główny budynek parku został stworzony cyfrowo - mówi Mateusz Wiśniewski, producent z Platige Image.
Film reklamowy został wyreżyserowany przez Nico Kreisa. Produkcją zajęło się studio Deja Vu.
Dołącz do dyskusji: Platige Image odpowiada za efekty specjalne w reklamie Ferrari