SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platige Image odpowiada za efekty specjalne w reklamie Ferrari

Studio postprodukcyjne Platige Image na potrzeby kampanii parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi stworzyło foto-realistyczne cyfrowe samochody i roller coaster.

Spot pokazuje bolid F1 Ferrari, zabytkowy samochód Ferrari GT 250, a także roller coaster będący atrakcją Ferrari World . Maszyny zostały odtworzone cyfrowo i wstawione do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych przez Platige Image.

- Naszym głównym zadaniem było zastąpienie prawdziwych samochodów wygenerowanymi komputerowo, a także odtworzenie części roller coastera Turbo Track, atrakcji Ferrari World. Także główny budynek parku został stworzony cyfrowo - mówi Mateusz Wiśniewski, producent z Platige Image.

Film reklamowy został wyreżyserowany przez Nico Kreisa. Produkcją zajęło się studio Deja Vu.

Dołącz do dyskusji: Platige Image odpowiada za efekty specjalne w reklamie Ferrari

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kris007
Brawo. Może to nie reklama samego auta ale i tak robią mega robotę. Szacun. Więcej polskich film niech się tak wybija jak CDProjekt i Platige i będzie super.
odpowiedź