PKP Intercity chce zatrudnić agencję PR do dwuletniej współpracy
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje public relations do składania ofert na świadczenie usług PR. Wybrana firma będzie pracować dla przewoźnika przez dwa lata od podpisania umowy.
Wybrana w tym postępowaniu agencja będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie rocznej strategii komunikacji dla PKP Intercity, realizację krótko i długoterminowych działań public relations, działania media relations, kontakty z mediami itp. Zajmie się również szkoleniem członków zarządu spółki w zakresie wystąpień w mediach, a także audytem realizowanych działań media relations.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 listopada, po wpłacie 5 tys. zł wadium. Zwycięska agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez dwa lata od momentu podpisania umowy.
Inne
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity chce zatrudnić agencję PR do dwuletniej współpracy