Starcom wygrał przetarg PKP Intercity, ale współpracy nie będzie
Spółka PKP Intercity w ramach trwającego przetargu na obsługę blisko 20 mln zł budżetu mediowego wybrała ofertę złożoną przez Starcom (Publicis Groupe). Do współpracy z agencją jednak nie dojdzie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Do trwającego od marca przetargu PKP Intercity na planowanie i zakup mediów offline i online zgłosiło się 7 firm. Były to: Initiative (zaproponowana prowizja 1,44 proc., ), Mediahub (0,68 proc.), Media Group (0,81 proc.), Mastermind Media razem z Havas Media (0,81 proc.), Starcom (0,8 proc.), Carat (2 proc.) i Sigma Bis (1,72 proc.).
Umowa ze zwycięską agencją miała zostać zawarta na 14 miesięcy. Budżet przeznaczony do obsługi wynosił 19,9 mln zł. Audytorem w tym przetargu była firma Double Check, wybrana przez przewoźnika do współpracy w połowie lutego br.
PKP Intercity oceniła oferty 6 z nich (odrzuciła ofertę Mediahub). Najwyższą, maksymalną ocenę 100 pkt dostała oferta Starcomu. Do podpisania umowy i współpracy z tą agencją jednak nie dojdzie.
“Ze względu na okoliczność, iż cena oferty Starcom Sp. z o.o. ( 24 322 803,03 zł netto, 29 917 047,73 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, uznając, że nie zwiększy kwoty” - uzasadnia spółka.
Dołącz do dyskusji: Starcom wygrał przetarg PKP Intercity, ale współpracy nie będzie