13 agencji w przetargu PKP Intercity nas obsługę PR. Wybrano jedną
Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na kompleksowe świadczenie usług public relations. Zgłosiło się do niego 13 agencji.
Przetarg miał formę zapytania ofertowego. W jego ramach biorące w nim udział agencje miały wykonać określone zadanie. Było to przygotowanie komunikatu prasowego podsumowującego 2024 rok w PKP Intercity. W materiale tym miały się znaleźć wyniki przewozowe – należało je oszacować na podstawie dostępnych materiałów w internecie (komunikaty prasowe czy publikacje medialne), wszystkie ważne wydarzenia z zakresu inwestycji taborowych, infrastrukturalnych, oferty czy udogodnień proklienckich. Działania te miały zapewnić jak najwięcej pozytywnych publikacji w mediach (radio, tv, prasa, internet).
Do postępowania zgłosiło się 13 agencji: 24/7 Communication, 38PR&Content Communication, Elżbieta Pełka Creative Services Agencja Reklamowa, first aid communication, Garden of Words, ITBC Communication, Komunikator, Walk PR, Dfusion Communication, Komunikacja Plus, Lighthouse, Partner of Promotion i Publicis.
PKP Intercity do współpracy wybrała agencję Lighthouse. Będzie z nią współpracować dwa lata.
Dołącz do dyskusji: 13 agencji w przetargu PKP Intercity nas obsługę PR. Wybrano jedną